Офіс великих платників податків
Державної податкової служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Корисна опція: «кешбек» на службі у споживачів

24.06.2020

Запорізьке управління Офісу великих платників податків ДПС нагадує, що наближається час впровадження програмних РРО в повсякденне життя бізнес середовища. А трохи згодом буде введений і механізм «кешбек».

Законодавець передбачив його на той випадок, якщо споживач зіткнеться з несумлінним підприємцем. Тобто, якщо споживач придбав якийсь товар чи послугу, отримав фіскальний чек, але, перевіривши його, впевнився, що дані по такому чеку відсутні в базі даних ДПС, він має право на компенсацію. Для цього необхідно звернутись до контролюючого органу і повідомити про порушення суб’єктом господарювання порядку проведення готівкових розрахунків. Після нетривалої перевірки споживач має отримати компенсацію у розмірі  до 100 відсотків від вартості придбаного товару чи послуги.

В Запорізькому управлінні наголошують, що «кешбек» запроваджується для боротьби з несумлінними суб’єктами господарювання, які видають, так звані, «фіскальні» чеки, які тільки зовнішньо схожі на справжні.