Офіс великих платників податків
Державної податкової служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Управління адміністрування підприємств паливно-енергетичного комплексу та виробничої сфери

08.10.2020

Управління адміністрування підприємств паливно-енергетичного комплексу та виробничої сфери 28-10-04-02

Начальник управління адміністрування підприємств паливно-енергетичного комплексу та виробничої сфери:

Лихацька Поліна Сергіївна

Контактний телефон: (093) 327 41 77

Адреса розташування:

м. Київ, вул. Кошиця,3


Структура управління адміністрування підприємств паливно-енергетичного комплексу та виробничої сфери

Відділ адміністрування підприємств машинобудування і металообробки

Відділ адміністрування підприємств у галузі будівництва та інших галузей виробничої сфери

Відділ адміністрування підприємств  нафтогазового комплексу

Відділ адміністрування підприємств електроенергетики

Відділ адміністрування підприємств з видобутку вуглеводнів

Відділ адміністрування підприємств торгівлі пальним

 Основні функції управління:

1.Ведення обліку податків, зборів та інших платежів, єдиного внеску;

2.Організація роботи та складання звітності щодо стану розрахунків платників податків та зборів та інших платежів з бюджетом та сплати єдиного внеску;

3.Координація бюджетного процесу за доходами;

4.Організація і контроль за реєстрацією та обліком платників податків;

5.Організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

6.Формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;

7.Перегляд рішень: під час проведення процедури адміністративного оскарження;

8.Організація та контроль за своєчасністю сплати податку на прибуток;

9.Організація та контроль за своєчасністю сплати податку на додану вартість юридичними особами;

10.Організація та контроль за правомірністю бюджетного відшкодування ПДВ;

11.Організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати до бюджету акцизного податку;

12.Організація та контроль за повнотою нарахування та своєчасністю сплати місцевих податків і зборів з юридичних осіб;

13.Організація та контроль за своєчасністю сплати екологічного податку та рентної плати платниками податків – юридичними особами;

14.Організація проведення камеральних перевірок юридичних осіб;

15.Організація функціонування системи електронного адміністрування реалізації пального;

16.Ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів – лічильників рівня пального у резервуарі

17.Організація роботи з прийняття декларацій про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію), встановлені виробником або імпортером, та узагальнення відомостей, зазначених у таких деклараціях, для здійснення контролю за повнотою обчислення та сплати акцизного податку;

18.Здійснення контролю за виробництвом та обігом спирту, пального, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та забезпечення міжгалузевої координації у цій сфері;

19.Контроль за дотриманням суб’єктами господарювання, які провадять роздрібну торгівлю тютюновими виробами, вимог законодавства щодо максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких виробів;

20.Здійснення у випадках, передбачених законом, провадження у справах про адміністративні правопорушення;

21.Застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДПС, та за результатами проведення перевірок платників податків, штрафних (фінансових) санкцій до платників єдиного внеску за порушення законодавства з єдиного внеску;

22.Організація роботи та контролю щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску;

23.Проведення (участь у проведенні) документальних перевірок самозайнятих осіб, фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання (по податках, зборах і платежах, контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати яких покладено на фіскальні органи), юридичних осіб з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування при поданні ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів на клеймування державним пробірним клеймом до казенних підприємств пробірного контролю  та державного мита;

24.Здійснення контролю за валютними операціями, своєчасністю проведення розрахунків та оподаткуванням у сфері ЗЕД, за дотриманням законодавства України;

25.Організація та проведення документальних позапланових перевірок та зустрічних звірок підрозділами Офісу ВПП;

26.Проведення роботи, пов’язаної із своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору;

27.Контроль щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску.