Офіс великих платників податків
Державної податкової служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Управління адміністрування підприємств невиробничої сфери

08.10.2020

Управління адміністрування підприємств невиробничої сфери 28-10-04-03

Начальник управління адміністрування підприємств невиробничої сфери:

Раду Валентин Костянтинович

Контактний телефон: (096) 620 93 71

Адреса розташування:

м. Київ, Львівська площа, 8


Структура управління адміністрування підприємств невиробничої сфери

Відділ адміністрування підприємств торгівлі продовольчими товарами

Відділ адміністрування підприємств торгівлі та виробництва промисловими товарами

Відділ адміністрування підприємств торгівлі та виробництва лікарськими засобами

Відділ адміністрування підприємств інших галузей невиробничої сфери

Відділ адміністрування підприємств транспортної інфраструктури

Відділ адміністрування підприємств зв’язку та інформаційно-комунікаційного забезпечення


 Основні функції управління:

1.Організація та контроль за своєчасністю сплати податку на прибуток;

2.Організація та контроль за своєчасністю сплати податку на додану вартість юридичними особами;

3.Організація та контроль за правомірністю бюджетного відшкодування ПДВ;

4.Організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати до бюджету акцизного податку;

5.Організація та контроль за повнотою нарахування та своєчасністю сплати місцевих податків і зборів з юридичних осіб;

6.Організація та контроль за своєчасністю сплати екологічного податку та рентної плати платниками податків – юридичними особами;

7.Організація проведення камеральних перевірок юридичних осіб;

8.Здійснення у випадках, передбачених законом, провадження у справах про адміністративні правопорушення;

9.Застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДПС, та за результатами проведення перевірок платників податків, штрафних (фінансових) санкцій до платників єдиного внеску за порушення законодавства з єдиного внеску;

10.Організація роботи та контролю щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску;

11.Проведення (участь у проведенні) документальних перевірок юридичних осіб з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування при поданні ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів на клеймування державним пробірним клеймом до казенних підприємств пробірного контролю та державного мита;

12.Здійснення контролю за валютними операціями, своєчасністю проведення розрахунків та оподаткуванням у сфері ЗЕД, за дотриманням законодавства України;

13.Організація та проведення документальних позапланових перевірок та зустрічних звірок підрозділами Офісу ВПП;

14.Проведення роботи, пов’язаної із своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору;

15.Контроль щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску.